Superieure customer service is ons werk

U er van vergewissen dat een gebouw van het juiste dak is voorzien, is een grote verantwoordelijkheid. U kunt op het Icopal team vertrouwen gedurende het gehele proces: of het nu in de advisering is bij het kiezen van de dakpan, technisch advies, inspecties en trainingen of het up-to-date houden betreffende de laatste ontwikkelingen en technologieën in de dakenwereld. Uw specifieke vereisten staan aan de basis van de dakoplossingen en –support die ons professionele team kan bieden.

Efficiënt, effectief en uitgebreid technisch support is essentieel, als het juiste product gekozen en geïnstalleerd wordt. We hebben een technisch support team dat constant op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen. Aangezien elk project weer anders is, staan we op het bieden van een accuraat en passend advies. Elke keer weer, zodat onze producten de beste resultaten bieden die mogelijk zijn.

Onze binnendienst staat garant voor een professionele customer service en een soepel verloop van het gehele bestelproces. Ze kunnen u voorzien van de uitgebreide informatie over het productportfolio, voorraden, bestellingen en speciale acties.

Tezamen vormen het kantoor en de buitendienst een kundig en enthousiast team dat ernaar streeft een verrassend goede service te bieden.

    Technische ondersteuning

    Voor al uw technische vragen, neemt u alstublieft contact op met:

     

    +32 4240 51 51

     

    Email: info.dgf.be@icopal.com

    Of

    Onze commercieel technische adviseurs

    Laatste nieuws

    Standard Industries voltooit aankoop van Braas Monier en wordt wereldleider in dakbedekking

    Lees meer...

    GAF rondt overname van Icopal af

    Lees meer...
    Deze website maakt gebruik van cookies in overeenstemming met ons Website Privacybeleid. Als u onze website bezoekt gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Om verder te gaan zonder cookies, past u uw cookie-instellingen voor uw browser aan.